piątek, 4 marca 2011

14. "Pocałuj żabkę w łapkę..."

"Dawno temu za górami,
za rzekami i bagnami
żyła sobie stara wiedźma,
bardzo brzydka i przebiegła.
Wiedźma często miała chrapkę,
by księżniczkę zmienić w żabkę.
I dlatego dziś po łąkach
wiele się księżniczek błąka..."

Tak kiedyś śpiewały Fasolki, tak dziś śpiewam ja, patrząc na wyszyty obrazek :) Powstał, aby ozdobić pewną kartkę. Kawałek kanwy, 10 kolorów mulin, schemat z sieci, igła, dwie ręce i 24 godziny pracy - to przepis na jego wykonanie :) A to efekt pracy - tytułowa żabka:


I jak Wam się podoba?

3 komentarze:

  1. No pewnie, że się podoba. Taka wiosenna :) Chociaż na wiosnę to dopiero kijanki :)
    Rozgryzłam komentowanie. Z komputera w pracy mogę, a z domowego nie. Teraz jeszcze ktoś mądry mi potrzebny, żeby zmienić jakies ustawienia.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurrrrrraaaaaa!!!! Już wiem dlaczego nie mogłam komentować. Problem tkwił w mojej przeglądarce. Od dziś korzystam z Explorera. Pożegnajmy Firefoxa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bossssssssssssssska jest! chciałabym być tą, do której trafi!

    Basia

    OdpowiedzUsuń