środa, 23 lutego 2011

11. Rewolucja na talerzu? Dlaczego nie?!

Lubię program Tvn Style (to nie jest reklama!) i lubię jeść zdrowo (choć grzeszki jedzeniowe mi się zdarzają, bez słodyczy żyć nie umiem)! Program "Rewolucja na talerzu" oglądam regularnie, dużo się z niego nauczyłam, wczoraj przyszła wreszcie pora na wypróbowanie przepisu z tego programu. Chciałam zrobić wędlinę, więc padło na "szynkę" z indyka. Zobaczcie, co mi wyszło:


Dziś wędlina wylądowała w moich kanapkach do pracy, takich smacznych nikt dziś nie miał :) 
A czy Wy macie sprawdzone przepisy na wędlinę, jakiś schabik czy coś w tym stylu :]??? Poszukuję nowych inspiracji, bo wędliny ze sklepu to... szkoda gadać!
 

1 komentarz:

  1. ...a ja ( i cała moja rodzina ! ) uwielbiam schab nadziewany suszonymi morelami... przygotowanie - prościzna - wieczorem w odpowiedni kawałek schabu wcieram przyprawy - mieszam : sól, pieprz, majeranek, słodką paprykę, przyprawę Delikat do mięs (tak dla koloru i posmaku)... owijam schab w folię spożywczą. Następnego dnia po powrocie z pracy robię w schabie otwór (z jednej strony wkładam nóż - wyciągam z drugiej, upycham morele - prosto z paczki, bez moczenia ! schab wkładam do worka do pieczenia i do piekarnika na jakieś półtorej - dwie godzinki :) pyyyyychota !

    OdpowiedzUsuń